Veckans början,

Första dagen i veckan har varit bra. Va lite jobbigt att gå upp i morse. Men jag överlevde.
Åkte till skolan och träffade Hanna. Hon kom hem från Turkiet i lördags tror jag. Hon va inte jätte brun. Mer röd. Men jag har saknat henne massor! Skönt att hon kom hem.
Efter skolan va det dressyrträning. Han gick jätte bra idag. Men jag har träningsverk i benen från igår när jag och evelyn red och i dag red vi utan stigbyglar (sådana man sätter fötterna i för er som inte vet) och jag hade jätte ont i benen. Så i morgon kommer jag säkert att ha otrolig träningsverk. Men det går.


nu är det bara några veckor kvar till sommarlovet och jag har milljoner saker att göra!
ussh, jag mår illa bara att tänka på det.

Vad ska ni göra i sommar då?



Ha det super bra &
massa kramar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0