Senare samma dag,

Hejsan alla bloggare.

Hela dagen började lungt. gick ner satte mig och titta på tv.
sen gick jag upp och satte mig vid datan och tittade på film, mysigt.
Sen vid halv 5 så drog jag till stallet. tog det lungt. hade inte precis bråttom. Så jag bara gick runt. Vid 6 ungefär kom Evelyn och då red vi tsm. Barbacka, mysigt. helt lungt och skönt och inte allt för varmt.

Nu är lång helgen slut, i morgon är det skola igen. usssh, tråkigt. Men man får se det possetivt. det är bara ca 3 veckor kvar. I sommar ska här, sola, bada, kompisar, hästen och allt. hela dagarna. åååh, jag längtar!
Lång helgen har jag i alla fall inte gjort något specielt igenligen, ridit och tävlat. Det är det enda.
Va har ni gjort då?


Aja, just nu tittar jag i alla fall på Hsm 3. ska gå ner och göra te och fixa bullar och bara mysa .



Ha det fint,

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0