Hela helgen lång,

Hejsan alla bus ungar!

Jag får skriva nu vad som händer i helgen. Kommer inte hinna det i kväll. Ska till Maja, men i morgon blir det en överaskning, Då MÅSTE ni läsa!
Aja, tillbaka till helgen då. Vid 13 tiden ska jag till Maja med Rover. Vi ska rida, och sen ska vi rida alla hennes milljoner hästar. hahahah, men jag älskar det. Jag älskar att vara hos Maja, Man blir så lung. ååh! I LOVE THAT!!
Men jag kommer hem imorgon igen så ni kommer inte slippa mig om ni tror det.
I morse vid 7 ringde klockan. Och jag cyklade till stallet för att mata hästarna. Det är jätte skönt att cykla eller vara ute över huvudtaget så vid den tiden. Det är så lungt och tyst och helt underbart.

Gud va glad jag är i dag igentligen :D:D.
HELT UNDERBART VÄDER! VARMT OCH FINT. bara det inte blir för varmt. Då kan vi inte rida förren senare på kvällen.


Aja, är det något så smsa .


Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0