Fredag,


Nu börjar veckan dra mot sitt slut. Veckan har varit stressig, men jag överlever.
Det är bara två veckor kvar till skolavslutingen nu. Längtar ni? Det gör i alla fall jag.
Men jag ska göra milljoner grejer på sommarlovet, Men det ska bli skönt och hämta nya krafter till 8an, ska försöka plugga så mycket jag kan i 8,an. Det kommer gå åt skogen för mig annars.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på HSM 2 ovanligt va!? :o.  Jag är helt ensam hemma, pappa är på fest och jack är på disco på skolan. Han kommer nog hem snart. Det är läskigt att vara ensam hemma, men endå skönt. Jag längtar tills jag flyttar hem från då kommer mitt hus vara kliniskt rent hela tiden.
hehehe,

Vad ska ni göra i helgen då?
Jag ska i alla fall till Maja med Rover. JAG LÄNGTAR TILL I MORGON! DET KOMMER BLI SKIT ROLIGT!!!!!



Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0