Trööt,

Hejsan alla Bloggläsare!
Haft en rolig dag?

Vaknade vid 7 som vanligt och var as trött, (som vanligt).
Sen blev det skolan, gick till två. eller ett kan man säga sista timmen var det musical. Den var riktigt bra, Så klart, min broder va ju med.
Är det någon som har film/bilder från den?
Efter skolan solade jag. Sen halv 4 drog jag till stallet skulle ju träna.
Åkte till träning. DET GICK PISS RENT UT SAGT!
ussh, är verkligen inte nöjd med den!
Efter det cyklade jag hem och slappade vid tv. Gick och duchade. Sen kom mamma och alla männsikor hem och då åt vi. och nu sitter jag här och tittar på film. (som vanligt), och datan. Ska göra engelska läxan. Men jag fattar ingenting så det är inte så lätt då :'(
Jag ska nog säga till Mats att jag inte fattade!



Deppdag!
Det har varit en deppdag i dag också. Eller aa, nästan alla dagar. Det känns som om han bara är allvarligt sur på mig för ingenting. Han behöver nog ta det lungt. Få vila lite.
Och jag behöver krama om någon som kan hjälpa mig ur mina konstiga tankar eller konstiga kanske inte är rätt ord, HEMSKA tankar.
Jag vill åka bort från varberg. Norrland? Ne, utomlands. ååååh, va skönt. utomlands hade inte vairt fel kan jag ju säga.
Aja, det får la bli någon gång hoppas jag.


Nästa vecka är det i alla fall sommarlov! SKÖNT!!! LÄNGTAR MASSOR!!!!
Skolavslutningn, jag är skit nervös. Men endå inte. Men jo lite. Eller jag vet inte. hahah.
Aa, för er som inte vet så ska jag sjunga och spela gitarr.
Önska mig lyskca till :D




Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

e de inte vi som ska sjunga eller ?

2009-06-04 @ 16:54:48
URL: http://eliinjohaaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0