Tjoooo

Hejsan alla glada studenter och alla som har fått sommarlov! pc
Sommaren 2009 ska bli den bästa någonsin! Någon som vill hitta på något? Hör av er i så fall.

Sjöng i alla fall på avslutingen jag var faktiskt inte så nervös. Det var fakiskt kul. Film kommer...
Efter det va det fika med halva tjocka släckten. Ne men nästan. Det va gott i alla fall. Sen vid tre va det stallet. Red inte i dag. Jag orkade inte det. Det regnade så mycket.
Sen åkte jag till hanna, vi skulle ha tittat på film. Men vi drog till stan i stället och hade äventyr där. Helt nyktra. Träffade massa männsikor som kanske inte hade båda fötterna på jorden. Men det var kul.
Åkte hem vid 12 kanske och nu sitter jag här hemma.
Pappa är inte hemma så jag och jack sitter ocht tittar på tv. Skönt att ta det lungt nu.




Förlåt att jag inte ha skrivit på några dagar jag har inte hunnit och inte orkat. Men det ska bli jag bli bättre på. Jag lovar.
Men nu ska jag fortsätta titta på tv.




Massa pussar och kramar!!



GRATTIS EMELIE, EVELYN, ANDREAS OCH EMMA SOM TOG STUDENTEN IGÅR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0