Städare,


Passat denna underbara ungen i helgen då. Han var lite sjuk men han var lika underbar endå.

Igår mådde jag verkligen piss. Efter fredags, Det va ingen rolig kväll. Men det som man ska tänka på nu är att hon fortfarande lever.  Tänk om hon hade dött, Då hade jag inte kunnat skriva detta kan jag ju bara säga. USSH!
Men det är tur att ja har häst. Det va jätte skönt för när jag red så tänkte jag inte så mycket på det. Men sen när jag kom hem så bara la jag mig i soffan och kollade på tv. Jag kan ju knappt äta.
Idag mår jag fortfarande inte bäst. Jag tror aldrig att jag kommer att bli helt frisk, Detta kommer nog alltid att finnas i mitt huvud. Men tack vara Evelyn och Hanna så kan jag i alla fall prata. ÄLSKAR ER BÅDA!


Denna veckan har inte varit den bästa. Men alla veckor kan man ju inte vara glad. Så denna veckan blev en liten depp vecka. Får bättre mig till nästa vecka.






Pussar





Det är inte  vad jag kallar äktavännskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0