Måndag igen,

Hejsan, Det blev ingen överaskning i söndags. Kom hem vid 11 så jag orkade inte fixa det.
Kanske blir i morgon om jag orkar :).

Helgen har varit strålande. solsken hela tiden. har i alla fall blivit lite brun och nu har jag världens fulaste solbränna så jag måste sola skit mycket för att få bort den annars kan jag inte ha min avslutnings klänning :'(.
hahaha ^^.

Idag har jag solat och tränat och tränat .
Slutade tidigt idag så jag och hanna drog till stranden och solade lite. vid halv 5 kom pappa och hämtade mig för att jag skulle träna dressyr. Sen när jag kom hem åt jag lite sen drog jag ut på en promenad med hunden. Jag måste börja sätta min träning på allvar nu. Detta är förjävligt.
Någon som har någon bra träning?
Och nu sitter jag här i fönstret och skriver och tittar på tv. ska lägga mig snart.
Nu kommer lite bilder från dagen.


Puss




Sola med Hanna


Sola med Hanna


Sola med Hanna


Sola med Hanna, plask,plask


Skolavslutningen, Ser ni brännan? Den går tväs över. SKIT FULT!
Hur va det annars då?

Kommentarer
Postat av: Hanna

men du skojar!!! fan ta dig!! hade du inga fulare bilder eller? :O





älskar dig!! <33

rolig da va det! <3

2009-06-02 @ 07:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0