I thought you were my fairytale, a dream when I'm not sleeping.

Jag ser dom tårar som du inte gråter, jag ser din smärta i allt annat som du gör.
Jag vet att du alltid förlåter och fasten du är tyst så är det skriken som jag hör.

Kom till mig, jag ska skydda dig och värma dig.
Kom till mig, jag lovar jag ska aldrig lämna dig.
Du är fri att gå närhelst du vill, Jag finns här alltid och lite till.

Du är mycket starkare en vad du tror. Men i stället för att slåss så ger du upp och går iväg,
Jag ska ge dig allt du förtjänar. All tröst och all hopp och all den kärlek du är värld.

Kom till mig jag ska skydda dig och värma dig.
Kom till mig jag lovar jag ska aldrig lämna dig.
Du är fri att gå när helst du vill, jag finns här alltid lite till.

Jag finns här alltid och till och vart du en går och hur du en mår. 
så jag älska dig.  åååh, 
Ja, jag finns häääär. och vart du en står du är en del av mig

Kom till mig, kooooom till mig, Kooom till mig.
Du är fri att gå när helst du vill, Jag finns här alltid och lite till.
Jag finns här alltid och lite till.




You And Me Together. I Really Love you.
Thank You!
ILoveYou, YouLoveMe

----------------------------------------------------------------------------------


Bilder från Fredags (skolavslutningen)






Espacio Siderall

Live ,
http://www.youtube.com/watch?v=cjZC0prDV6Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0